Strona g³ówna Forum

Towarzyskie >> Hydepark

Pages: 1
Damyk
Obserwator


Reged: 28/04/2003
Posts: 492
Loc: Kobyłka k/Wawy
Agencje towarzyskie dla Pań
      #38641 - 26/07/2003 17:24

No właśnie, ostatnio wyczytałem, że sa bardzo popularne tego typu agencje (w sumie to wiedzialem, ale przeważnie były opisywane agencje dla Panów )
Jeden z pracujących tam mężczyzn, opowiadał, że zarabia kilka tys. zł. miesięcznie, musi być dyspozycyjny szczególnie w weekendy.
Jak sam mówi, jest to praca z plusami i minusami.
Minusy to nie zawsze atrakcyjne panie, obawa że drzwi otworzy jakaś znajoma.
Plusy to kasa, nie przepracuję się, często zdarzają się fajne dziewczyny.

Najczęściej z usług korzystają zapracowane Panie, jak i też nie żadko studentki

Reporter podał sie za zainteresowanego taką pracą, został umówiony na rozmowę.
Podczas rozmowy z sefem rozmawial o literaturze itp... ponieważ często się zdarza, że Panie chcą kogoś do towarzystwa a nie sexu, a wtedy trzeba rozmawiać o wszystkim aby Pani była zadowolona.

Dziwne przypadki jakie mu się zdarzyły, to np. sprzątanie domu nago

A więc bezrobotni Panowie do książek i...

--------------------
Miłość jest jak ziewanie, najczęściej kończy się spaniem.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Damyk]
      #38642 - 26/07/2003 17:31

moze by tak zlosnikowa agencje powolac

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Antoine
Unregistered




Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38645 - 26/07/2003 19:21

> moze by tak zlosnikowa agencje powolac

To ja mogę zostać alf... to znaczy menadżerem będę brał tylko 50% zysku


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Antoine]
      #38648 - 26/07/2003 19:34

będę brał tylko 50% zysku




a ja tylko ladne panie


--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Antoine
Unregistered




Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38650 - 26/07/2003 20:03

> będę brał tylko 50% zysku
> a ja tylko ladne panie

No to umowa stoi


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Antoine]
      #38658 - 26/07/2003 21:14

No prosze,dopiero co zalogowalam sie pierwszy raz na to forum a tu nowopowstala agencja towarzyska dla pan.....wiedzialam kiedy przyjsc



Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Antoine
Unregistered




Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #38670 - 26/07/2003 23:10

> No prosze,dopiero co zalogowalam sie pierwszy raz na to forum a tu nowopowstala agencja towarzyska dla
> pan.....wiedzialam kiedy przyjsc

Na razie mam tylko jednego "agenta" , ale polecam KLIK

50% dla mnie, napiwek zostaje dla "agenta"


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #38673 - 26/07/2003 23:17

> No prosze,dopiero co zalogowalam sie pierwszy raz na to forum a tu nowopowstala agencja towarzyska dla
> pan.....wiedzialam kiedy przyjsc

podanie i list motywacyjny + 3 zdjecia na maila

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Antoine]
      #38675 - 26/07/2003 23:18

> Na razie mam tylko jednego "agenta" , ale polecam KLIK
> 50% dla mnie, napiwek zostaje dla "agenta"

50% + napiwek - wykiwac sie nie dam

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Antoine
Unregistered




Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38676 - 26/07/2003 23:18

> podanie i list motywacyjny + 3 zdjecia na maila

Pamiętaj o działce dla mnie napiwek możesz sobie zachować


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Antoine
Unregistered




Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38679 - 26/07/2003 23:20

> 50% + napiwek - wykiwac sie nie dam

no przecież napisałem "napiwek dla "agenta""

"agent" = Pan do towarzystwa


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Antoine]
      #38680 - 26/07/2003 23:20

> Pamiętaj o działce dla mnie napiwek możesz sobie zachować

postaram sie

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Damyk
Obserwator


Reged: 28/04/2003
Posts: 492
Loc: Kobyłka k/Wawy
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38686 - 27/07/2003 01:18

> postaram sie

Zaraz zaraz, a kto wpadł na pomysła

Tradycja mam nadzieję, że nie jesteś reporterem


--------------------
Miłość jest jak ziewanie, najczęściej kończy się spaniem.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Damyk]
      #38689 - 27/07/2003 01:27


> Tradycja mam nadzieję, że nie jesteś reporterem

Nie nie jestem,ale antic wyglada jakos znajomo(hehe) ponoc kazdy ma swoja cene,ciekawe jaka jest jego.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Damyk]
      #38694 - 27/07/2003 07:51

> Zaraz zaraz, a kto wpadł na pomysła



ale ja sie juz zaangażowałem i ani procenta juz nie dam sobie urwac




--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #38695 - 27/07/2003 07:59

> Nie nie jestem,ale antic wyglada jakos znajomo(hehe) ponoc kazdy ma swoja cene,ciekawe jaka jest jego.

na haslo: zlosnik.pl - 50% rabatu - oczywiscie z puli Jarka






BTW: jak to znajomo ?

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #38706 - 27/07/2003 16:47


> BTW: jak to znajomo ?

To tak nawiazujac do tych minusow pracy o ktorych wspomniano"obawa ze drzwi otworzy znajoma"
W koncu nigdy nic nie wiadomo, loteryjka...ot ryzyko wliczone w prace.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #39155 - 11/08/2003 21:25

> To tak nawiazujac do tych minusow pracy o ktorych wspomniano"obawa ze drzwi otworzy znajoma"
> W koncu nigdy nic nie wiadomo, loteryjka...ot ryzyko wliczone w prace.

to moze napiwek bedzie wiekszy

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #39172 - 11/08/2003 22:23

> to moze napiwek bedzie wiekszy

Tak jak natrafi sie na znajomego to z pewnoscia napiwek bedzie wiekszy,nie codzien zdarza sie taka sytuacja.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #39176 - 11/08/2003 22:29

> Tak jak natrafi sie na znajomego to z pewnoscia napiwek bedzie wiekszy,nie codzien zdarza sie taka sytuacja.

ciekawe czy ktos by kogos wydal i czy usługa doszlaby do skutku ?

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #39177 - 11/08/2003 22:31

> ciekawe czy ktos by kogos wydal i czy usługa doszlaby do skutku ?

No wlasnie i dodatkowe pytanie co dalej..unikac sie czy moze za znizka po znajomosci okazyjnie korzystac z agencji jednego towarzysza.


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #39186 - 11/08/2003 22:59

> No wlasnie i dodatkowe pytanie co dalej..unikac sie czy moze za znizka po znajomosci okazyjnie korzystac z agencji
> jednego towarzysza.

no...ciekawie by bylo ale dla mnie juz o ponad rok za pozno na taka prace poza tym swoja prace lubie

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #39192 - 11/08/2003 23:16

No tak..ja tam wolna jestem ale chyba ostatnie miejsce to agencja towarzyska by sobie znalezc kogos sensownego czy to na wieczor czy na cale zycie...



Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
antic
Koneser


Reged: 17/11/2002
Posts: 6193
Loc: Gliwice PL
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: Tradycja]
      #39202 - 11/08/2003 23:33

> No tak..ja tam wolna jestem ale chyba ostatnie miejsce to agencja towarzyska by sobie znalezc kogos sensownego czy
> to na wieczor czy na cale zycie...

ja znalazlem w pracy, to znaczy tacie pomagalem... i stopniowo coraz mniej uwagi poswiecalem pomaganiu a coraz wiecej corce klienta i... tak wyszlo

--------------------
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Tradycja
Koneserka


Reged: 26/07/2003
Posts: 8976
Loc: Tarnow
Re: Agencje towarzyskie dla Pań [Re: antic]
      #39207 - 11/08/2003 23:37

> ja znalazlem w pracy, to znaczy tacie pomagalem... i stopniowo coraz mniej uwagi poswiecalem pomaganiu a coraz
> wiecej corce klienta i... tak wyszlo

No to jej pomogles Pomogles przeznaczeniu


Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Pages: 1



Extra information
0 registered and 69721 anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  esen 

Print Topic

Forum Permissions
      You cannot start new topics
      You cannot reply to topics
      HTML is disabled
      UBBCode is enabled

Rating:
Topic views: 14231

Rate this topic

Jump to

Powered by UBB.threads™ 6.5.5